Kategorie

Přijímání objednávek

Objednávku můžete zrealizovat buď přes internet na našich stránkách www.koreniprozdravykorinek.cz  a nebo telefonicky na čísle +420 736 174 405.

Provedení objednávky přes internet

Pro úspěšné objednání stačí vyplnit tyto Vaše údaje: jméno a příjmení, adresa, telefon, email. Doporučujeme se raději registrovat a to hlavně kvůli zjednodušení opakovaných objednávek. U vyplňování Vašich údajů dbejte na správné zadání a to především u Vašeho telefonního čísla - abychom Vás případně mohli kontaktovat.

Vyplněním registračního formuláře jako kupující dáváte prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o Vás jako o kupujícím a o Vašich nákupech. Vyplněním registračního formuláře nám dáváte souhlas k zasílání obchodních sdělení. Z tohoto zasílání se můžete kdykoli odhlásit.

Veškeré odeslané objednávky jsou závazné a jsou kupujícímu nazpět potvrzeny formou e-mailu zaslaného na adresu uvedenou kupujícím. Doručením tohoto e-mailu dochází k uzavření kupní smlouvy. V případě platby kreditní kartou Vám bude doručen potvrzující email o zaplacení.

Hodnota objednávky

Minimální hodnota objednávky není stanovena.

Platba

Můžete u nás platit dvěma způsoby:

- na dobírku
- hotově

Poštovné

- cena za poštovné je dle platných ceníků České pošty:

zásilka s dobírkou do 0,1 kg - 2 kg  72,- Kč  
zásilka s dobírkou do 2.1 kg - 5 kg 79,- Kč  
     
     

Balné

-  cena balného Vám bude vypočítána přímo při samotné objednávce

Samotné dodání

Zásilka Vám bude dodána prostřednictvím České pošty s.p.  formou Obchodního balíku.
Doba doručení zásilky závisí na rychlosti České pošty - u Obchodního balíku je to zpravidla 48 hodin.
Vaše zásilka je automaticky pojištěna na 500 Kč.
Dbejte prosím na včasné vyzvednutí zásilky! Česká pošta bohužel v některých případech nedoručuje Oznámení.
Zásilky jsou uloženy na poště k vyzvednutí po dobu 7 dní a poté je pošta automaticky vrací zpět odesílateli!

Máte-li zájem sledovat cestu zásilky online na internetu na webové stránce České pošty, požádejte nás v poznámce o zaslání čísla balíku, kód NENÍ zasílán automaticky.

Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu).

- přebíráte-li zásilku na Vaší poště, je nutné tuto skutečnost ihned oznámit, přímo na místě sepsat protokol a zásilku můžete odmítnout.
- přijmete-li zboží na Vaší adrese, zásilku nepřebírejte či uplatněte reklamaci nejdéle do 24hod na příslušné poště (dle dodací adresy).

Při kontrole obsahu zásilky, kterou provedete až po odjezdu řidiče, zkontrolujte zda nedošlo k mechanickému poškození zboží a reklamaci případně opět uplatněte co nejdříve na příslušné poště. Lze zdokumentovat i pořízenou fotografií.

Zásilku je nutné dopravit na poštu kompletní, popřípadě pro více informací kontaktujte centrum České pošty na telefonu 800 104 410 a 800 104 410. 

Ochrana osobních údajů

Osobní údaje jsou používány pouze k distribuci zboží a ke komunikaci se zákazníkem a nebudou poskytnuty žádné třetí osobě. Na žádost zákazníka budou jeho osobní údaje okamžitě vymazány z databáze firmy.